Ky port, i cili ka potencialin për të përmirësuar jetën e qytetarëve të këtij qyteti dhe më gjerë, sikurse e kemi ekspozuar disa herë me fakte, po përdoret vetëm për të pasuruar xhepat e qeveritarëve.
Më së fundmi, Qeveria ka dhënë me koncesion Kalatat e Portit. Historia është e thjeshtë dhe e përsëritur këto 8 vite: Në Tetor u shpallën detajet e tenderit të cilat nuk ishin hartuar që të fitonte kompania më e mirë në bazë të konkurencës, por ishin hartuar në mënyrë që të fitonte kompania e paravendosur. Ndërmjet një kompanie prestigjoze gjermane e cila menaxhon edhe portin e Hamburgut dhe një kompanie malteze së cilës një nga drejtorët i është hetuar për pastrim parash nga policia e këtij vendi anëtar të BE-së, zgjidhet kjo e fundit.
Ndiqni 3 pyetjet për Ramën i cili shumë shpejt do kalojë nga zyrat e Kryeministrisë tek ato të drejtësisë.