Connect with us

DOSSIER

Historia djallëzore e Fantës

A e dini se dikur Fanta ka qenë një zëvendësues i Coca-Cola-s?

Kompania Coca-Cola vendosi pozicionin e saj në Gjermani në vitin 1929.

Pija u bë e njohur pasi nazistët morën pushtetin në vitin 1933. Gjatë kësaj periudhe u ndërtuan pesëdhjetë fabrika të Coca-Cola-s.

Pankartat mund të shiheshin në të gjitha zonat kryesore të qyteteve, por edhe gjatë aktiviteteve sportive. Sigurisht, një nga paraqitjet më të rëndësishme të markës ishte në Lojërat Olimpike të vitit 1936 në Berlin, një ngjarje që ata gjithashtu sponsorizuan.

Kur shpërtheu Lufta e Dytë Botërore, pija u bë gjithnjë e më e rrallë në Gjermani për shkak të mungesës së shurupit, i cili ishte përbërësi kryesor në prodhimin e lëngut. Gjermanët importuan shurup nga Shtetet e Bashkuara dhe lufta dobësoi stabilitetin e rrugës tregtare ndërkombëtare.

Gjithashtu, kur Shtetet e Bashkuara hynë në luftë në vitin 1941, vendi ndaloi të gjithë tregtinë me gjermanët.

Një zëvendësues i Coca-Cola

Megjithatë, Max Keith, drejtori i fabrikave të Coca-Cola në Gjermani, gjeti një zgjidhje të shpejtë që u bë shumë produktive në një kohë të shkurtër.

Ai vendosi të përdorë përbërës që ekzistojnë vetëm në Gjermani për të krijuar një pije freskuese. Ai kombinoi hirrën dhe fibrat e mollës, të cilat ishin mbetje nga prodhimi i mushtit, për të krijuar Fanta-n e parë me shije molle.

Keith arriti të thyente ligjin nazist dhe të importonte sheqer. Prandaj, Fanta përmbante më shumë sheqer se shumica e pijeve në vend dhe shumë shpejt u bë një nga të preferuarat e konsumatorëve.

Pija mori emrin e saj përmes një sesioni idesh që kryen anëtarët e Keith dhe Coca-Cola.

Keith u kërkoi anëtarëve të përdorin imagjinatën e tyre për të gjetur një emër interesant. Një nga anëtarët, Joe Knipp, propozoi menjëherë emrin Fanta, që rrjedh nga fjala gjermane Fantastisch (fantastike).

Së shpejti, pija u bë shumë e popullarizuar me shumë familje që e përdorin atë për t’i dhënë shije ëmbëlsirave. Pasi Fanta u pranua si zëvendësuese e Coca-Cola në Gjermani, Keith vendosi ta prezantojë atë edhe në zinxhirin holandez.

Pas përfundimit të Luftës së Dytë Botërore, pija filloi të tregtohet në Shtetet e Bashkuara, ku nuk ishte aq e njohur dhe prodhimi i saj u ndërpre.

Në vitin 1950, Pepsi lançoi markat e saj të lëngjeve të frutave. Pra, Coca-Cola, duke pasur tashmë një produkt të tillë, e rilançoi atë në vitin 1955. Edhe pse nuk ishte ndër të preferuarat në SHBA, ajo u bë shumë e njohur në Evropë, Amerikën e Jugut, Azi dhe Afrikë.

Është shumë interesante të shihet se si Coca-Cola gjithmonë i shtynte njerëzit dhe markat e tjera drejt inovacionit dhe shpikjes së produkteve që janë ikonike.

Sidomos, se si një markë arriti jo vetëm të mbijetojë, por edhe të evoluojë përmes një lufte botërore.

Nga këndvështrimi i marketingut, ideja e Keith për të krijuar një zëvendësues të Coca-Cola-s duke përdorur përbërësit vendas është vërtet gjeniale.

Advertisement