Connect with us

Bota

Fikja e motorit aksidentalisht/ Zbulohen gabimet më të këqija të bëra nga pilotët përpara një përplasjeje

Sa herë që hipim në aeroplan, ia lëmë jetën pilotit.

Një mendim i frikshëm, duke pasur parasysh se shumica dërrmuese e përplasjeve ndodhin për shkak të gabimit njerëzor dhe jo nga ndonjë faktor tjetër.

Dhe ndërsa këto incidente janë ende tepër të rralla – rreth një në 11 milionë – ka pasur raste tragjike të përplasjeve të parandalueshme të shkaktuara nga gabime të mëdha nga ana e pilotit në të kaluarën.

Këtu, MailOnline ka përpiluar një përmbledhje të gabimeve më të këqija të bëra ndonjëherë nga pilotët që kanë çuar në një përplasje avioni.

Aeroflot Flight 593, 1994

Gjatë një fluturimi nga Moska në Hong Kong në vitin 1994, një pilot i ndihmës së Aeroflot ftoi fëmijët e tij në kabinë për të luajtur me kontrollet - njëri e rrëzoi aksidentalisht avionin nga autopiloti, duke çuar në një përplasje që vrau të gjithë 75 personat në bord (imazhi i aksioneve)

 

Gjatë një fluturimi nga Moska në Hong Kong në vitin 1994, një pilot i ndihmës së Aeroflot ftoi fëmijët e tij në kabinë për të luajtur me kontrollet – njëri e rrëzoi aksidentalisht avionin nga autopiloti, duke çuar në një përplasje që vrau të gjithë 75 personat në bord (imazhi i aksioneve)

Ndoshta veprimi më qesharak nga të gjithë ishte ai i pilotit të ndihmës – i dyti në komandë pas bashkë-pilotit – Yaroslav Kudrinsky, i cili i la fëmijët e tij të luanin me kontrollet.

Përplasja fatale ndodhi më 23 mars 1994, gjatë një fluturimi të Aeroflot që udhëtonte nga Moska në Kong Kong. Airbus A310 u rrëzua në Siberi, duke vrarë të gjithë 75 personat në bord.

Siç u zbulua më vonë nga regjistrimet e kabinës, Kudrinsky ftoi dy fëmijët e tij në kabinë në mes të natës – Yana, 12 dhe Eldar, 15 vjeç.

Të dy u lejuan të uleshin në karrigen e kapitenit dhe të luanin me komandat, të cilat duhej të ishin çaktivizuar pasi avioni ishte në modalitetin autopilot. 

Por kur Eldar mbajti poshtë kolonën e kontrollit për plot 30 sekonda, ai e detyroi sistemin të kthehej në manual.

Në kohën kur kapiteni dhe bashkë-piloti u rikthyen në vendet e tyre dhe kapën kontrollet, ishte tepër vonë. Avioni u rrëzua në malet poshtë, duke vrarë të gjithë në bord.  

Fluturimi 235 i TransAsia Airways, 2015

Në shkurt 2015, Fluturimi 235 i TransAsia Airways u përplas në një urë autostrade në Tajvan dhe më pas u përplas në lumin Keelung, në foto, duke vrarë 43 nga 58 pasagjerët e tij, pasi piloti fiku motorin e gabuar. 

Në shkurt 2015, Fluturimi 235 i TransAsia Airways u përplas në një urë autostrade në Tajvan dhe më pas u përplas në lumin Keelung, në foto, duke vrarë 43 nga 58 pasagjerët e tij, pasi piloti fiku motorin e gabuar. 

Avioni, i paraqitur në foto, sapo ishte nisur nga aeroporti Songshan i Taipeit, kur njëri prej motorëve humbi energjinë dhe piloti, i cili u vra së bashku me bashkëpunëtorin, fiku aksidentalisht motorin e vetëm tjetër që punonte duke tërhequr anijen e gabuar.

Avioni, i paraqitur në foto, sapo ishte nisur nga aeroporti Songshan i Taipeit, kur njëri prej motorëve humbi energjinë dhe piloti, i cili u vra së bashku me bashkëpunëtorin, fiku aksidentalisht motorin e vetëm tjetër që punonte duke tërhequr anijen e gabuar.

Këto ishin ndër fjalët e fundit nga piloti i fluturimit 235 të TransAsia më 4 shkurt 2015, pak para se avioni të përplasej me një urë autostrade në Tajvan, duke vrarë 43 nga 58 pasagjerët e tij.

Sipas raportit nga Këshilli i Sigurisë së Aviacionit të Tajvanit, avioni sapo ishte nisur nga aeroporti Songshan i Taipeit kur njëri prej motorëve humbi fuqinë. 

Piloti, i cili u vra së bashku me bashkëpunëtorin, më pas fiku aksidentalisht motorin tjetër që punonte duke tërhequr mbytjen e gabuar, duke bërë që avioni të rrëzohej ndjeshëm, të kapte Viaduktin Huandong dhe më pas të hidhej në lumin Keelung më poshtë.

Tuninter Flight 1153, 2009

Në mars 2009 në bordin e Tuninter Flight 1153, kapiteni u regjistrua duke u lutur në vend që të vendoste procedurat e urgjencës pasi aeroplanit i mbaroi karburanti, u rrëzua në det mbi Itali dhe vrau 16, pa përfshirë veten.

Në mars 2009 në bordin e Tuninter Flight 1153, kapiteni u regjistrua duke u lutur në vend që të vendoste procedurat e urgjencës pasi aeroplanit i mbaroi karburanti, u rrëzua në det mbi Itali dhe vrau 16, pa përfshirë veten.

Në mars të vitit 2009, si piloti ashtu edhe bashkëpiloti i Tuninter Flight 1153, i cili u rrëzua në Detin Mesdhe në 2005, u dënuan me dhjetë vjet burg për vdekjen e 16 pasagjerëve. 

Burrat, kapiteni Shafik Al Gharbi dhe bashkë-piloti Ali Kebaier Lassoued, u akuzuan se u lutën në vend që të vendosnin procedurat e urgjencës pasi aeroplanit i mbaroi karburanti për shkak të një gabimi mekanik dhe u përplas drejt oqeanit.

Në regjistrimet e kabinës së kabinës së luajtur në gjykatë, Gharbi u dëgjua duke bërë thirrje për ndihmën e ‘Allahut dhe të profetit të tij Muhamedit’ – sipas The Guardian . 

Ka prova që ekuipazhi bëri përpjekje të shumta për të shpëtuar situatën, por në fund u panik dhe lejoi që të ndodhte përplasja.

Avioni ishte nisur për në Bari të Italisë nga Djerba, Tunizi dhe 23 nga 49 pasagjerët e tij mbijetuan pasi u shpëtuan nga uji.

Advertisement