Lifestyle
Aplikacionet e takimeve bëhen me pagesë
Taktikat premium po vijnë edhe në aplikacionet e takimeve,Hinge ka rritur abonimin mujor në 50 në 60 dollarë, nga abonimi aktual mujor prej 35 dollarësh për përdoruesit.
Bloomberg, i cili i pari njoftoi ndryshimet e ardhshme, foli me një përfaqësues të Match Group dhe konfirmoi lajmin. Hinge synon të arrijë “dashës shumë të motivuar”, d.m.th., përdoruesit që përdorin aplikacionin më shumë për të “rritur” ekspozimin e tyre në aplikacionin e takimeve dhe kështu të kenë fytyra dhe data më të mira të propozuara.
Ky abonim do të përfshijë edhe disa funksione shtesë, të cilat profilet e “thjeshta” nuk i kanë. Match Group zotëron edhe Tinder, një aplikacion që ka fituar vendin e 3-të në SHBA, ndërsa po zgjerohet edhe në Gjermani, por edhe në vende të tjera evropiane.
Pavarësisht se Hinge ishte 15 milionë dollarë “prapa” objektivit të vitit 2022, zgjerimi i aplikacionit në vende të tjera është shqetësimi kryesor i kompanisë, ndërsa siç raportohet dhe konfirmohet, Tinder po përgatit edhe një paketë të re mujore prej 500 dollarësh megjithatë nuk u dha asnjë informacion i mëtejshëm.