Connect with us

Lifestyle

Librat që çdo sipërmarrës shqiptarë duhet të lexojë

Përpos të dhënave të INSTAT për rënie të numrit të lexuesve dhe vështirësive që shprehin botuesit, një tjetër element që duket se po i bashkohet panoramës së tregut të librit në vend, është rritja e çmimit të letrës…

Librat janë të shtrenjtë, për shkak të kostos në rritje të printimit në letër, honorareve, ekonomisë së shkallës dhe kalimit të krizave të shumëfishta botërore. Por, kjo nuk duket se e mund këtë industri të fortë globale dhe modeste vendase.

Parapëlqeni të lexoni një e-libër apo një version të printuar? Mund të jetë një surprizë, por për shumicën e njerëzve, librat fizikë janë ende në krye të listës. Edhe pse, më të shtrenjtë!

Ndërsa media dixhitale ka penguar industri të tjera si publikimi i lajmeve dhe biznesi muzikor, njerëzit ende duan të zotërojnë libra fizikë, sipas Loreta Berhami, nga Shtëpia Botuese Pegi.

“Është pjesërisht peizazhi politik, njerëzit kërkojnë shpëtim, por kërkojnë edhe informacion. Pra, ata zgjedhin librin fizik një kompleks arsyesh dhe mendoj se … është më e vështirë të kesh një marrëdhënie emocionale me atë që po lexon nëse është në një lexues elektronik”, -thotë znj. Berhami.

Ajo shton se, dashamirësve të librave u pëlqen të kenë një regjistrim të asaj që kanë lexuar, dhe ka të bëjë me sinjalizimin, dukjen për pjesën tjetër të botës.

“Është si të thuash dekorimi i shtëpisë suaj, ka të bëjë me mbledhjen, mendoj, sepse njerëzit janë kryesisht koleksionistë të librave, ata duan t’i kenë fizikisht, për të treguar për veten”, – shton ajo.

Arlinda Dudaj thotë se tregu është i destinuar të jetojë, pavarësisht vështirësive. “Edhe pse duket se ka shumë probleme, e shikoj me optimizëm, si një sektor që është i destinuar të jetojë.

Libri nuk e humbet aspak koherencën, gjithmonë do të ketë nevojë për dije dhe lexim, kështu që edhe në rast se s’do të shënojë rritje, të paktën do të qëndrojë në ekuilibër”, – thotë drejtuesja e botimeve “Dudaj”.

Librat do të “rezistojnë”

Në një epokë dixhitale, librat e printuar ofrojnë nostalgji dhe një produkt të prekshëm që është edukativ, argëtues dhe i koleksionueshëm. Librat klasikë janë ndoshta më së miri me përvojë në shtyp.

Aroma, libri dhe përshtypjet kur i shfleton ata, janë retro dhe të përjetshme. Ashtu si një pikturë, një libër i shtypur është një manifestim fizik i artit – i denjë për vlerësim dhe shfaqje publike, shton Loreta Berhami.

“Dhe industria e printimit, larg nga qëndrimi në prag të vdekjes, është e gatshme të përdorë kanalet dixhitale për të përmirësuar marketingun e produkteve të saj.

Botuesit më të mirë të librave të sotëm përdorin bollëkun e teknologjive dixhitale për të shitur produktet e printuara. TikTok bëri një hap të papritur në krye të listës së prioriteteve të marketingut të botimeve vitin e kaluar me fenomenin BookTok.

Lexuesit tradicionalë të librave hynë në platformën dixhitale me shumicë për të ndarë dashurinë e tyre për leximin. Zhurma e mediave sociale dixhitale mund të jetë pikërisht mjeti i duhur në kohën e duhur për të zgjeruar shtrirjen e botimit të printuar. Por librat janë të përsosur, ashtu siç janë.”-përfundon ajo.

Albert Gjoka, menaxher i Bukinisti.al, ndalet në një tjetër aspekt të situatës aktuale. Ai thotë se 3-fishimi i kostos së letrës do të sjellë një ndryshim të ndjeshëm të çmimit të librit, efektet e para të të cilit kanë nisur.

Por, sipas tij, ndryshime më të mëdha do të shihen në shtator-tetor. Nga ana tjetër, ai përmend situatën e informalitetit të tregut të librit, që sipas tij, nuk ka pasur efekt pozitiv fiskalizimi.

“Është 3-fishuar kostoja e letrës; Ja titujt e sugjeruar për sipërmarrësit shqiptarë”

Prej vitesh, libri shihet shoqëruesi më i mirë në ditët e gjata me diell.

Por si ka qenë ecuria e kërkesës për libra gjatë këtij viti dhe cilët do të ishin disa tituj për sipërmarrësit shqiptarë?

Albert Gjoka, menaxher i Bukinisti.al thotë për “Monitor” se, rritja e çmimit të letrës do të sjellë rritje të çmimit të librit, efektet e para të së cilës do të shihen pas shtatorit…

Si ka qenë ecuria e kërkesës për libra për të rritur e fëmijë?

Duhet thënë që ky vit, ka nisur në tregun e librit njësoj si në të gjithë tregjet e tjera: po ndihen efektet e krizave të shumëfishta, të pandemisë dhe tashmë, kriza e luftës.

Ajo çfarë është konstatuar muajt e fundit është se ka një rritje drastike të çmimit të letrës, 3-fishim, dhe kjo ka sjellë që, shtypshkronjat të rrisin koston e prodhimit të letrës dhe shtëpitë botuese, të ndryshojnë në mënyrë graduale çmimin.

Disa tituj aktualë në treg kanë pasur ndryshim të çmimit, por besoj rritja më e madhe pritet të jetë në shtator-tetor të këtij viti. Për sa i përket tregut, ka një rritje graduale të lehtë krahasuar me dy vite më parë.

Nuk bëhet fjalë për një rritje shënjuese dhe ky është një tregues ndoshta, për një rritje të buxheteve që duhet për marketingun e librit, si dhe një menaxhim më i mirë, që rritja të jetë e qëndrueshme, krahas krizës.

Cilat janë problematikat aktuale të tregut të librit?

Tregu i librit vuan problematika të trashëguara ndër vite, si formalizimi, ende është treg informal. Ne kemi vënë re prej shumë kohësh që sasia e letrës që hyn në import, nuk del me një produkt përfundimtar për konsumatorin.

Rikthimi pas shumë vitesh i TVSH-së së librit në janar të vitit 2019, dhe së fundi procesi i fiskalizimit që ka përfshirë edhe operatorët e tregut të librit e kanë vënë në vështirësi të mëtejshme këtë treg.

Fatkeqësisht, kjo po nxit informalitetin e tregut të botimeve dhe po penalizon operatorë që punojnë konform kuadrit ligjor-rregullativ në fuqi. Jemi në kushtet kur ka një ofertë të larmishme librash nga botuesit, por kemi një rrjet menaxhimi ende të brishtë.

Gjatë dhjetë viteve të fundit janë mbyllur shumë librari fizike në Tiranë dhe në rrethe. Ecuria e këtij sektori do të varet nga disa faktorë dhe aktorë.

Askush nuk mund ta tregtojë librin i vetëm. Për këtë arsye, kërkohet bashkërendim më i mirë i punës mes botuesve, librarive, rrjetit të bibliotekave, institucioneve të edukimit dhe mbështetjes më të madhe nga qeveria, qoftë nëpërmjet investimeve direkte, qoftë nëpërmjet politikave fiskale më lehtësuese.

Libri nuk mund të taksohet, paçka se ky treg duhet të formalizohet.

Shqipëria ende nuk tregon vëmendje në financim, edhe nëse e krahasojmë me vendet fqinje si Kosova, Maqedonia e Veriut apo Kroacia.

Fondet për pasurimin e bibliotekave të shkollave apo të qyteteve, në shumë raste nuk shkojnë në destinacion, apo nuk ka një planifikim për pasurimin e tyre me libra të botuar në dy dekadat e fundit.

Kërkesa për libra është e lidhur pazgjidhshmërisht edhe me shkaqe të tjera si niveli i edukimit në familje dhe në shkollë, rritja e standardeve të marketingut nga botuesit dhe librarët, sjellja e aktorëve të ndryshëm në shoqëri, si institucionet apo mediat, etj.

Ende nuk ka një ndërgjegjësim të fortë që librin ta kthejmë në një mjet të fuqishëm për të rritur veten me informacion, kuptim, për t’u argëtuar; pra për ta pasur atë si mjet për zhvillimin tonë mendor dhe shpirtëror.

Ndonëse ka një rënie në nivel global të lexueshmërisë, ajo që konsiderohet pozitive është se botuesit kanë përmirësuar ofertën me tituj me kategori dhe zhanre të ndryshme botimesh.

Cilët janë disa sugjerime për tituj që çdo sipërmarrës shqiptarë duhet të lexojë këtë verë?

Padyshim që ne kemi krijuar një traditë tashmë për pjesën e rekomandimeve. Do të sugjeroja si më poshtë:

  1. “Influenca, Psikologjia e Bindjes” – Robert Cialdini

Ky libër është një manual i shkëlqyer për të kuptuar sjelljen njerëzore, dhe për të kuptuar artin e bindjes. Dr. Robert Caldini e ka sjellë për lexuesit këtë botim pas një përvoje 35-vjeçare kërkimesh dhe studimesh, duke sjellë gjashtë parime universale të mjeshtërisë së bindjes. Si i tillë, ky është manual bazë, me vlera të jashtëzakonshme për ekspertët e marketingut dhe të komunikimit.

  1. “Mendësia” – Carol Dweck

Mendësia na ofron një teori shumë të thjeshtë, një teori që tashmë të gjithë mësuesit e zotë dhe prindërit e mrekullueshëm, atletët e shkëlqyer dhe drejtuesit e aftë të korporatave të mëdha e dinë: mendja jonë është në gjendje të mësojë dhe lulëzojë me lehtësi dhe efikasitet. Këto parime janë baza e arritjes në çdo fushë të dijes e sektor të veprimtarisë.

  1. “Rruga jonë, rruga e suksesit në biznes”, nga Vasil Naçi dhe Alma Bici

Libri trajton mënyrën e ndërtimit të kulturës në kompani, vlerat bazë; frymën e udhëheqjes në çdo nivel, përmirësimin dhe inovacionin e vazhdueshëm; komunikimin e hapur dhe me respekt; mençurinë në vendimmarrje dhe shpejtësi në zbatim; përballjen me realitetin dhe objektivat sfiduese; vetëdisiplinimin dhe argëtimin.

Ky libër vlen për të gjithë ata që e shohin jetën dhe biznesin si procese dinamike në ndryshme të vazhdueshme dhe menaxherët apo drejtuesit duhet të përballen me ndryshime të vazhdueshme.

  1. “Dilema e novatorit” – Clayton M. Christensen

Libri revolucionar që do të ndryshojë mënyrën se si bëni biznes: Në këtë bestseller, eksperti i novacionit, Clayton M. Christensen, thotë se kompanitë e shkëlqyera mund të bëjnë gjithçka siç duhet dhe sërish ta humbin lidershipin në treg, ose më e keqja, të zhduken krejtësisht. Ai jo vetëm e vërteton atë çfarë thotë, por udhëzon të tjerët se si ta shmangin një situatë të ngjashme.

  1. “Shpik dhe ëndërro” – Jeff Bezos

Nëpërmjet këtij libri, mund të mësoni shumë nga mësimet dhe sekretet e zbuluara në intervistat, shkrimet dhe letrat vjetore të Bezos si aksioner, të cilat ai i ka hartuar personalisht që nga viti 1997.

  1. “Mendo për gjëra të mëdha dhe bëhu i madh” – David J. Schwartz

Ky libër nuk ofron premtime boshe, por një program të menduari me shumë kujdes, për të përfituar sa më shumë nga puna, jeta, martesa dhe komuniteti në të cilin jetoni.

Ai ju rrëfen se nuk keni pse të jeni intelektual apo të keni lindur me talent, për të pasur sukses në jetë dhe për të arritur kënaqësi, por duhet të mësoni dhe kuptoni shprehitë e të menduarit dhe të sjelljes, në mënyrë që të arrini aty ku dëshironi.

  1. “S’ka më justifikime” – Brian Tracy

Ky libër do t’ju shërbejë si udhëzues që të bëheni hap pas hapi njeri madhështor, që të mund të bëni arritje madhështore në jetën tuaj personale dhe profesionale, përmes tri fushave: qëllimet personale; qëllimet në biznes dhe lumturinë e përgjithshme.

 

 

Tregu global

Madhësia e tregut global të librave pritet të arrijë në 164.22 miliardë dollarë deri në vitin 2030, duke u zgjeruar me 1.9% gjatë periudhës së parashikimit, sipas një raporti të ri nga Grand View Research, Inc.

Rritja e shpenzimeve të konsumatorëve për libra, nxitur nga rritja e të ardhurave dhe interesi, si dhe evoluimet e vazhdueshme të formatit që kanë përmirësuar të gjithë përvojën e leximit, janë ndër arsyet kryesore që e çojnë përpara biznesin e librit.

Botuesit e pavarur kanë qenë në rritje në të kaluarën e afërt. Sipas Linchpin SEO, kishte afërsisht 69,709 botues të pavarur në industrinë e librit që nga viti 2020.

Në përgjigje të monopolit të dukshëm në botimin tradicional, individët e përjashtuar u janë drejtuar botuesve të pavarur që nuk lidhen me shtëpi të mëdha botuese.

Ndërsa kompanitë tradicionale botuese kërkojnë të ngrenë tregun, botuesit e pavarur ofrojnë një mundësi për larmishmëri dhe përfshirje midis autorëve dhe vendeve.

Këta botues janë më të vegjël dhe, në disa raste, plotësisht dixhital dhe ky është çelësi i rritjes së numrit të tyre nga viti në vit. Është e vështirë të vlerësohet numri i librave që shiten globalisht dhe të ardhurat që krijohen prej tyre. Trendi në rritje i zinxhirit të furnizimit të kundërt, i njohur gjithashtu si ritregti, ofron mundësi të reja për shitjen e librave të përdorur.

Ritregtia ilustron prirjen në rritje drejt transformimit të konsumit nëpërmjet ripërdorimit. Kështu, shitësit e ritregtisë si Momox, reBuy dhe Quoka.de janë shtytësit më të mëdhenj të industrisë. Ndërsa librat e shtypur janë në mënyrë të pakthyeshme në një rrugë rënieje, ai mbetet një treg jashtëzakonisht i madh për shtyp.

Ndryshimet e modelit të biznesit kanë zhvendosur kontrollin mbi zinxhirin e vlerës tek autorët dhe shitësit me pakicë, duke e bërë kërkesën të paparashikueshme.

Printimi dhe ai i prodhimit dixhital do të bashkëjetojnë për të ardhmen e parashikueshme, por pak prodhues të librave do të jenë në gjendje të justifikojnë riinvestimin në teknologjinë e printimit; shumica nuk do të kenë zgjidhje tjetër veçse të investojnë në sistemet e printimit të prodhimit dixhital nëse dëshirojnë të mbijetojnë dhe të rriten.

Ndërsa shitësit e librave përshtaten me modelet e biznesit në internet në një moment të vështirë ekonomik global, viti 2022 mund të përcaktojë nëse libraritë e pavarura do të mbijetojnë. Pronarët thonë se nuk është vetëm aftësia paguese e tyre në rrezik, por edhe roli i librave nëpër komunitetet globale.

Tendencat

Tendencat e botimit dhe printimit të vitit 2022 tregojnë se të rinjtë kryesisht u janë larguar librave të shtypur dhe një audiencë më të madhe ka marrë interneti.

Përveç leximit të librave më të mëdhenj të botuar në mënyrë dixhitale, vizitorët e faqeve të internetit shohin përmbajtje video në celular, gjë që sfidon botuesit të krijojnë përmbajtje në çdo pajisje që ngarkohet shpejt.

Botuesit vazhdojnë t’u drejtohen zgjidhjeve të fundit për të tërhequr audiencë më të madhe drejt botimeve të tyre. Si p.sh. zhvillimin e përmbajtjes për të vazhduar si nxitësi kryesor i zhvillimit të audiencës me shpërndarjen përmes rrjeteve të mediave sociale, duke ndihmuar në nxitjen e vizitorëve të rinj në hapësirat online për libra dhe libraritë.

 

Lifestyle

Pse duhet të konsumoni sa më shumë arra

Përfitimet shëndetësore të arrave janë mbresëlënëse. Ato kanë një mori lëndësh ushqyese, si yndyrna, omega-3, vitaminë E dhe magnez.

Disa nga arsyet pse duhet të hani arra rregullisht është sepse:

Arrat mund të ndihmojnë në uljen e presionit të gjakut.

Studimet kanë zbuluar se arrat janë në gjendje të ulin nivelin e kolesterolit.

Arrat mund të zvogëlojnë rrezikun e disa kancereve

Për shkak të shumë antioksidantëve dhe lëndëve ushqyese anti-inflamatore që gjenden te arrat, komuniteti shkencor ka zbuluar se arrat mund të zvogëlojnë rrezikun e disa llojeve të kancerit, duke përfshirë atë të gjirit, kolorektalin dhe prostatën.

Arrat mbështesin funksionin e mirë të trurit

Disa studime sugjerojnë se arrat janë të mira për trurin dhe kujtesën tuaj. Një studim zbuloi se arrat përmirësonin ndjeshëm aftësitë e të mësuarit, kujtesën dhe ankthin.

Arrat ju ndihmojnë të keni një plakje të shëndetshme

Arrat janë të mbushura me lëndë ushqyese të shëndetshme që përmirësojnë trurin tuaj dhe ju ndihmojnë të plakeni mirë.

Një studim vëzhgues i mbi 50,000 grave të moshuara tregoi se ato me dietat më të shëndetshme kishin një rrezik 13% më të ulët të problemeve shëndetësore dhe arrat ishin ndër ushqimet që dhanë kontributin më të fortë në një dietë të shëndetshme.

Continue Reading

Lifestyle

Kjo është shenja më e zgjuar e Horoskopit

Ekzistojnë lloje të ndryshme të inteligjencës – disa janë të lindura, dhe disa i fitojmë gjatë jetës.

Disa njerëz instinktivisht dinë të reagojnë në situata të reja, dhe disa reagojnë bazuar në përvojat e kaluara. Këto janë të gjitha gjëra që përcaktojnë inteligjencën e dikujt, dhe ka faktorë të tjerë. Njëra prej tyre është astrologjia.

Çdo shenjë e zodiakut ka specifikat e veta dhe secila është e veçantë në diçka. Thuhet se Dashi është i pavarur, Akrepat janë besnikë dhe Virgjëreshat janë të organizuara.

Studiuesit britanikë u përpoqën të përcaktonin se cila ishte shenja më e zgjuar, dhe për ta bërë këtë, ata e bazuan kërkimin e tyre në numrin e çmimeve Nobel të dhëna që nga viti 1901.

Binjakët janë treguar të jenë shenja më e zgjuar e zodiakut.

Anëtarët e kësaj shenje morën 97 çmime Nobel në shekullin e kaluar, që është padyshim një arritje mbresëlënëse. Edhe pse mund të mos keni qenë nxënësi më i mirë në shkollën e mesme, tani mund të jetë koha për ta ndryshuar atë dhe për të përqafuar aftësitë tuaja.

Binjakët konsiderohen si shenja më e zgjuar sepse ata gjithmonë përpiqen të jenë më të mirët dhe u pëlqen të mësojnë gjëra të reja, shkruan Astrofame.

Kurioziteti i tyre natyror do të thotë që atyre u pëlqen të sfidojnë veten dhe të shkëlqejnë në gjithçka.

Continue Reading

Lifestyle

Njerëzit inteligjentë e gjejnë më vështirë dashurinë e jetës

Njerëzit inteligjentë janë më analitikë kur është fjala për dashurinë. Kjo për shkak se njerëzit inteligjentë kanë tendenca të kenë parashikime më të mira sesa të tjerët.

Kur i përmendim ‘parashikimet’, fjala është për aftësinë e të analizuarit një situatë, të rikujtoni përvojat e kaluara relevante dhe t’i shikoni mundësitë adekuate për të ardhmen.

Nëse këtë mentalitet e aplikoni edhe në lidhje të dashurisë, njerëzit inteligjentë largohen më shpejt nga lidhja kur shfaqen shenjat e para të telasheve, transmeton Ekonomia Online. Pra, nëse përvoja është mësuesi më i mirë, atëherë njerëzit e mençur do të mbështeten në të për t’i marrë vendimet.

Inteligjentët “mbrohen”

Efekt tjetër anësorë i të mbështeturit në përvojë kur është fjala për dashurinë, është se inteligjentët kanë tendenca të mbrohen apo ruhen më shumë. Ata kanë më shumë problem të jenë më të hapur sepse truri i tyre analitik asnjëherë nuk ndalon së reflektuari në rrethanat e të kaluarës kur janë hapur me dikë tjetër dhe që janë lënduar nga ky proces.

Për këtë arsye, njerëzit tjerë mendojnë se personi është i ftohët – karakteristikë të cilën askush nuk e dëshiron te një partner.

Njerëzit inteligjentë duan vet të jenë beqarë

Njerëzit me inteligjencë të lartë mendojnë analitikisht, edhe kur vjen fjala për gjërat si lidhjet e dashurisë. Prandaj, njerëzit inteligjentë e kuptojnë se të qenit vetëm është më mirë sesa të qenit me personin e gabuar. Ky është vendim tejet i menduar dhe i arsyeshëm.

Pra, në esencë, njerëzit inteligjentë janë beqarë sepse duan të jenë beqarë.

Continue Reading

Lifestyle

Pluhuri afrikan pritet të mbulojë Athinën dhe Kretën në Greqi

Autoritetet janë në alarm “të kuq” për shtatë ditët e ardhshme, pasi sipas parashikimeve të ekspertëve pritet të ketë një përqendrim të madh të pluhurit afrikan në atmosferë.

Nëse parashikimet vërtetohen, përqendrimi i pluhurit afrikan në atmosferë do të jetë veçanërisht i lartë dhe spitalet dhe autoritetet kompetente do të duhet të mobilizohen menjëherë, për grupet vulnerabël dhe qytetarët me probleme të frymëmarrjes.

Më konkretisht, nga dita e sotme, e premte, 17 maj, deri të enjten, 23 maj, pluhuri afrikan pritet të mbulojë vendin, ndërsa do të ketë edhe rritje të temperaturës.

Efektet do të intensifikohen gjatë fundjavës dhe do të zgjasin të paktën deri të enjten.

Deri më tani, ato pritet të tërhiqen gradualisht të premten.

Parashikimet tregojnë se zonat ku fenomeni do të jetë më intensiv janë Kreta dhe Athina.

Në këto dy zona pritet një përqendrim i lartë i pluhurit afrikan, por të dhënat e deritanishme nuk tregojnë se fenomeni do të ngjajë me pamjet e frikshme të ndodhura muajin e kaluar.

Efektet do të jenë më të dobëta në Peloponez, ndërsa Greqia e Veriut nuk duket të jetë prekur deri më tani.

Në të njëjtën kohë, në të njëjtat ditë merkuri do të rritet ndjeshëm dhe temperaturat do të lëvizin në kufijtë e valës së të nxehtit, por pa i tejkaluar ato.

Në Kretë temperaturat “do të arrijnë” deri në 35 gradë Celsius.

Harta tregon përqendrimet e vlerësuara të pluhurit pranë tokës për orët e mbrëmjes të së premtes 17/05 në të gjithë vendin, ndërsa grafikët e ngulitur paraqesin përqendrimet e pluhurit në lartësi në tre qytete të zgjedhura (Athinë, Kalamata, Heraklion).

Continue Reading

Lifestyle

Gjërat për të cilat njerëzit ju gjykojnë më së shumti

Shoqëria sot përballet me një varg problemesh sociale e një ndër to është edhe paragjykimi. Madje, njerëzit shkojnë aq larg, duke bërë gjykime edhe për gjërat më të vogla që ndoshta ju nuk u kushtoni fare rëndësi.

Ngjyra e rrobave

“Psychology Today”, thotë se njerëzit gjykojnë në bazë të ngjyrave të rrobave tuaja. Nëse ju visheni më shumë me ngjyrë të zezë do të thotë se jeni person më serioz dhe më artistik, ndërsa personat që preferojnë ngjyrat si e kuqja, cilësohen më energjik dhe më të hapur.

Kafshimi i thonjve

Nga anketa të ndryshme është vërtetuar se personat të cilët hanë thonjtë e tyre ose lëvizin këmbët gjatë qëndrimit ulur janë më të stresuar.

Këpucët

Njerëzit kanë shkuar deri tek ky element. Psikologët kanë treguar se këpucët luajnë një rol të rëndësishëm në përshtypjen që njeriu krijon tek të tjerët. Për shembull, lloji i këpucëve tregon moshën, pjekurinë, personalitetin, gjininë, nivelin intelektual e gjëra të tjera.

Mënyra si ju i shtrëngoni duart

Për këtë mund të kemi dëgjuar edhe më parë. Shtrëngimi i duarve mund të tregojë vendosmëri, fuqi dhe guxim apo në anën tjetër, dobësi, frikë dhe vetë-dyshim.

Shkrimi juaj

Personat të cilët shkruajnë me shkronja të vogla janë më të ndrojtur dhe më të rezervuar përkundër personave që shkruajnë me shkronja të mëdha që mendohet të jenë më të hapur.

Continue Reading
Advertisement

TRENDING