Bota
Shkon në 179 numri i personave që vdiqën pas rrëzimit të aeroplanit në Korenë e Jugut
Tragjedia ajrore e Jeju Air, ku 179 persona gjetën vdekjen dhe vetëm dy mbijetuan, pas një përplasjeje fatale prej një uljeje të detyruar, mund të kërkojë muaj hetimi për të zbardhur shkaqet e vërteta të ngjarjes.
Ndërkohë, qeveria e Seulit ka shpallur një javë zie kombëtare, me flamurin që do të ulet në gjysmështizë në institucione dhe me zyrtarët e administratës, të cilët do të duhet të mbajnë një shirit të zi në uniformën e tyre.
Nga sa dihet, një goditje prej një tufe zogjsh mund të ketë qenë problemi fillestar, duke djegur një prej motorëve të avionit. Por, më pas, ai është ulur pa rrota në pistën e boshitasur dhe nuk ka mundur të ndalojë një kohë përpara bordurave, duke u përplasur fuqishëm me një mur betoni dhe duke shpërthyer në flakë.
Dy të mbijetuarit e vetëm janë pjesë e ekuipazhit dhe gjendeshin në bishtin e avionit gjatë uljes, duke shpëtuar mrekullisht.
Prej 179 pasagjerëve të tjerë të shpallur të vdekur, katër janë ekuipazh. Të gjithë ndërkaq janë koreano-jugorë, përveç dy pasagjerëve, të cilët janë nga Tajlanda dhe fatkeqësisht nuk mundën të mbijetojnë.
Më në detaje:
Një goditje zogjsh është shfaqur si një faktor i mundshëm në përplasjen e së dielës, pasi zyrtarët zbuluan se kontrollorët e trafikut ajror paralajmëruan avionin për rreziqet e goditjes së shpendëve disa minuta përpara aksidentit.
Gjithashtu një nga anëtarët e ekuipazhit të mbijetuar thuhet se përmendi një goditje zogjsh pasi u shpëtua.
Ndërsa shkaku i saktë mbetet nën hetim, incidenti ka tërhequr vëmendjen në historinë e Aeroportit Ndërkombëtar Muan me incidente të tilla, raporton Yonhap News.
Numri i të vdekurve nga rrëzimi i avionit në Muan të Koresë së Jugut është rritur sërish, në 179, sipas shërbimit zjarrfikës.
Nga këta 179 persona, 82 janë meshkuj dhe 83 femra, ndërsa gjinia e një pjese të viktimave ende nuk është konfirmuar.
Kjo do të thotë se tre nga 181 personat që ishin në bordin e avionit janë ende të zhdukur.
Dy anëtarë të ekuipazhit të avionit Jeju Air i mbijetuan përplasjes, tha më parë shërbimi i zjarrfikësve.
Aeroporti ka regjistruar shkallën më të lartë të goditjeve të shpendëve midis 14 aeroporteve rajonale të Koresë së Jugut, me 10 incidente të raportuara midis 2019 dhe gushtit të këtij viti, sipas të dhënave të dorëzuara në parlament nga Korporata e Aeroporteve të Koresë.
Megjithëse numri absolut është i vogël, duke e bërë të vështirë përgjithësimin në statistika kuptimplote, shkalla e goditjes prej 0.09% të fluturimeve është dukshëm më e lartë se aeroportet e tjera kryesore si Gimpo (0.018%) dhe Jeju (0.013%).
Ekspertët e aviacionit thonë se goditjet e shpendëve mund të jenë katastrofike – një rosë e vetme e mallardës me peshë 900 g që godet një aeroplan që udhëton me 370 km/h, thuhet se mund të gjenerojë një forcë ndikimi prej 4.8 tonësh.
Rreziku është veçanërisht i lartë në Muan për shkak të vendndodhjes së tij pranë fushave dhe zonave bregdetare.
Incidentet e goditjeve të shpendëve në mbarë vendin janë rritur vazhdimisht, nga 108 në 2019 në 152 vitin e kaluar.
Disa sugjerojnë se kjo rritje mund të lidhet me ndryshimin e klimës, me zogjtë shtegtarë që bëhen banorë të përhershëm dhe ndryshime që ndodhin si në kohën ashtu edhe në speciet e shpendëve që shfaqen në aeroporte.
Aeroportet përdorin kundërmasa të ndryshme, duke përfshirë parandaluesit e zërit dhe sistemet e monitorimit, ndërsa disa tani po eksplorojnë teknologjinë e AI dhe radarit për të gjurmuar lëvizjet e shpendëve.