Connect with us

REAGIM

Sot, shkolla nuk na arsimon

Mësuesi duhet të japë mësim. Për ta bërë këtë, duhet një aftësi empatike dhe komunikuese, magjepsje. Nëse nuk hap zemrat, nuk hap as kokat e njerëzve.
Të edukosh do të thotë ta çosh dikë drejt evolucionit, nga impulsi në emocion, nga emocioni në ndjenjë. Një njëri që ka ndjesi nuk i ve flakën emigrantit që fle në stol, nuk rreh një invalid. Nëse këto gjëra ndodhin, kjo ndodh sepse shkolla nuk ka arsimuar.
Nëse është e vërtetë që në vend të temave bëhet kuptimi i tekstit të shkruar, vlerësimi ka kaluar nga subjektiviteti në performancë. Fëmijët nuk llogariten më si lëndë, por vetëm në performancën e tyre […] Realiteti është se ne kemi kaluar nga një shkollë humaniste në një arsim anglo-sakson. Shkolla anglo-saksone është empirizëm, pragmatizëm, vlerësim objektiv.
Nëse dikush nuk di të magjepsë, të komunikojë, ai nuk mund të jetë profesor. Platoni thotë: Ju mësoni duke imituar. Do të shtoja edhe për plagjiaturë. Unë preferoj një mësues që u bën plagjiaturë fëmijëve sesa një mësues që i demotivon.

Advertisement