Connect with us

Lifestyle

Që të bëhesh i suksesshëm ndiq shembullin, e një axhende efikase nga njerëz të suksesshëm

Published

on

Ndërkohë që ti shtyn alarmin çdo 5 minuta, dikush tjetër është zgjuar, i ka thënë “mirëmëngjes” njerëzve përreth dhe ka nisur rutinën. . Çfarë bëjnë njerëzit e suksesshëm çdo mëngjes?

1. Ata zgjohen shumë herët në mëngjes.

Njerëzit e suksesshëm zgjohen shumë herët. Disa prej tyre madje e nisin ditën para lindjes së diellit: Tim Cook, drejtori ekzekutiv i Apple zgjohet çdo ditë në orën 4:30, Indra Nooyi drejtoresha ekzekutive e PepsiCo zgjohet në orën 4:00 dhe Bob Iger drejtor i Disney zgjohet në orën 4:30. Ata e dinë se koha e tyre nuk mund të shpenzohet në rutina dembele.

2.

Ata bëjnë ushtrimë fizike.

Nëse shihni me vëmëndje njerëzit më të suksesshëm do kuptoni se sa kujdesen për fizikun e ture. Ata i kushtojnë vëmendje ushtrimeve për trupin dhe mendjen njëkohësisht. Nëse do ndiqni këtë rutinë do e shihni se kërkon më pak kohë sesa koha që ju duhet për të kaluar sëmundjet.

3: Ata meditojnë gjatë lindjes së diellit

Pjesa më e madhe e këtyre njerëzve përballen me shumë stres kështu ata e përdorin meditimin për t’a menaxhuar në mënyrën e duhur.

4:

Ata ushqehen shëndetshëm.

Ushqimi i mëngjesit përzgjdhet i tillë që trupi juaj të mos ngelet i fryrë dhe i lodhur. Ju duhet të ndiheni pozitiv dhe energjik.

5: Ata bëjnë një listë të gjërave që duan të arrijnë gjatë ditës.

Një ditë e organizuar në mënyrë të tillë që nuk lë hapësira boshe apo kohën të shkojë dëm është një nga rrugët drejt suksesit. Kjo gjithashtu ju jep mundësinë të përballoni surprizat dhe të jeni gjithmonë i përgatitur.

6: Mundohen gjithmonë të parashikojnë sesi do të shkojë dita e tyre.

Përfytyrimi i suksesit të vendos në një gjendje mendore pozitive.  Ata përfytyrojnë një ditë eficiente dhe të shtruar dhe pse nuk mund të jenë kështu.  Mendimi pozitiv i krijuar ju ndihmon t’i kaloni këto ditë sa më qetë.

Lifestyle

Rritet numri i burrave beqarë dhe të vetmuar

Published

on

By

Dështimi shoqëror për t’u mësuar djemve të rinj rëndësinë e komunikimit ka rezultuar në një numër në rritje të meshkujve të vetmuar dhe beqarë, ka zbuluar një studim i ri.

Numri i këtyre burrave po rritet, ka shkruar psikologu amerikan Greg Matos, teksa ata luftojnë për të përmbushur standardet më të larta të takimeve të grave.

Matos ka raportuar se burrat duhet të adresojnë një “deficit të aftësive” pasi gratë kërkojnë partnerë që janë “të disponueshëm emocionalisht, komunikues të mirë dhe ndajnë vlera të ngjashme”.

Psikologu pohon se ka zbuluar se problemi më i madh i meshkujve modernë është komunikimi.

Në një artikull të fundit të Psychology Today, Matos shkroi: “Dëgjoj tema takimesh të përsëritura nga gratë midis moshës 25 dhe 45 vjeç: Ata preferojnë burra që janë emocionalisht të disponueshëm, komunikues të mirë dhe ndajnë vlera të ngjashme.”

Ai pohoi se ka zbuluar se problemi më i madh i burrave modernë është komunikimi, i cili është “gjaku i jetës së dashurisë së shëndetshme dhe afatgjatë”.

Gjetjet e tij janë prodhuar pasi të dhënat tregojnë se si burrat janë shumica dërrmuese në aplikacionet e takimeve, që përfaqësojnë 62 për qind të përdoruesve, ndërsa shifrat e mbledhura në SHBA në vitin 2019 treguan se më shumë burra se gra ishin beqarë.

Dr Matos tha se shoqëria nuk arrin t’u mësojë djemve të rinj rëndësinë e komunikimit, gjë që ka rezultuar në rritjen e numrit të meshkujve beqarë pa dashje.

“Gjatë 30 viteve të fundit, burrat janë bërë një pjesë më e madhe e atij grupi në rritje të beqarëve afatgjatë,” shpjegoi psikologu.

“Dhe ndërsa në fakt nuk keni nevojë të jeni në një lidhje për të qenë të lumtur, burrat zakonisht janë më të lumtur dhe më të shëndetshëm kur janë partnerë.”

Të dhënat tregojnë për ndryshimet shoqërore që kanë ndodhur në dekadat e fundit, të cilat lejojnë shumë më tepër gra të bëjnë zgjedhje të informuara për marrëdhëniet e tyre. /Prive.al

Continue Reading

Lifestyle

Lënia graduale e duhanit nuk është efektive

Published

on

By

Personat të cilët e lënë përnjëherë duhanin do ta largojnë përgjithmonë me më shumë sukses këtë shprehi të keqe se sa ata që e lënë atë gradualisht, sipas një studimi britanik.

“Për shumë duhanpirës reduktimi gradual i numrit të cigareve të thithura deri në lënien totale është mënyra më e mirë për ta hequr këtë shprehi të keqe”, tha autorja e studimit Nicola Lindson-Hawley nga Universiteti i Oksfordit.

“Megjithatë, në këtë rast, ne i këshillojmë njerëzit që ta lënë duhanin në mënyrë të përnjëhershme. Një studim i kryer nga ne ka treguar se shumë njerëz arrijnë ta lënë duhanin përgjithmonë nëse ai ndërpritet përnjëherë”, tha ajo.

Hulumtuesit i ndanë në mënyrë rastësore 700 duhanpirës në dy grupe – grupin ku nga subjektet u kërkua ta ndalojnë pirjen e duhanit në mënyrë të përnjëhershme dhe grupin ku vullnetarët e reduktuan gradualisht numrin e cigareve në zero. Të dy grupet kishin ndihmesa, si fllasterë apo çamçakëzë me nikotinë.

Katër javë pas lënies, në grupin e atyre që e lanë përnjëherë duhanin 49 për qind prej tyre ende nuk pinin duhan, ndërsa në grupin e abstenuesve ishin 40 për qind të jo-duhanpirësve.

Pas gjysmë viti, nga grupi i parë ende abstenonin 22 për qind, ndërsa nga grupi i dytë 15 për qind të pjesëmarrësve në hulumtim.

“Kjo është një dëshmi e mirë se mënyra më efektive për ta lënë duhanin me sukses është lënia e përnjëhershme së bashku me terapinë e zëvendësuesve të nikotinës”, tha Lindson-Hawley.

Continue Reading

Lifestyle

Depresioni paslindjes kurohet në këtë mënyrë

Published

on

By

Këndimi me zë të lartë është një kurë mjaft e mirë për të gjitha nënat që vuajnë nga depresioni i paslindjes. Ky është rezultati i një studimi të fundit publikuar në britaniken ‘Journal of Psychiatry’.

Shkencëtarët studiuan 134 nëna të reja nga e gjithë bota duke i grupuar në tri grupe të ndryshme: njëri grup ishte pjesë e këngëve, një tjetër ishte pjesë e lojërave kreative dhe grupi i tretë bënte çdo gjë si në përditshmëri, ku nënat e reja mbështeteshin nga familja, merrnin qetësues për depresionin pas lindjes ose bëheshin pjesë e seancave të ndryshme trajnimi me beben.

Pas një vëzhgimi të gjatë, shkencëtarët zbuluan se nënat që këndojnë ose krijojnë këngë për foshnjat e tyre kurohen më shpejt nga depresioni pas lindjes krahasuar me nënat e grupeve të tjera të përfshira në këtë studim.

Të gjitha grupet u bënë pjesë e studimit gjatë 10 javëve, por në gjashtë javët e para grupi i këngëve tregoi një rënie mesatare prej 35 për qind të simptomave depresive.

Autori kryesor i studimit, Daisy Fancourt, nga Universiteti i Londrës, tha se të kënduarit është një tjetër terapi e dobishme për t’u ofruar nënave të reja që vuajnë nga depresioni pas lindjes.

Këto rezultate janë me të vërtetë interesante, sepse sugjerojnë diçka shumë të thjeshtë si kurë që u referohet nënave të reja“.

Continue Reading

Lifestyle

Këto pije nuk duhen konsumuar kur është nxehtë

Published

on

By

Shumë njerëz i konsumojnë këto pije dhe ushqime në sasi të mëdha, duke bërë një gabim të madh.

Kur temperaturat tejkalojnë 35 gradë Celsius, vapa mund të jetë e padurueshme dhe rupi përpiqet të ftohet duke djersitur, duke humbur kështu ujin.

Është e nevojshme të merren të paktën 2 litra lëngje për të kompensuar lagështinë e humbur.

Këshillohet që të reduktoni marrjen e kafesë. Nëse pini më shumë se 1-2 gota nga kjo pije, një sasi e madhe kafeine mund të ketë një efekt negativ në zemër, e cila sigurisht pompon gjakun në një mënyrë më stresuese gjatë temperaturave të larta.

Pijet e gazuara janë gjithashtu një zgjedhje je e mirë gjatë ditëve të verës. Në përgjithësi ato përmbajnë sasi më të larta sheqeri.

Ëmbëlsirat, brumi dhe makaronat duhet të hiqen plotësisht nga menyja. Trupi ka nevojë për shumë ujë për t’i tretur ato, dhe trupi tashmë humbet shumë lëngje nga nxehtësia.

Pijet si çaji i ftohtë ose çaji i ftohtë i nenexhikut janë zgjedhje të mira. Mund të shtoni kuba akulli në to, të shtrydhni pak limon, të shtoni gjethe nenexhiku.

Bazojeni dietën tuaj në sa më shumë supa dhe ushqime që përmbajnë shumë perime.

Shtoni sallatat e stinës në vaktet tuaja dhe përpiquni të reduktoni erëzat në vaktet tuaja. Në vend të akullores dhe shakeve, merrni fruta.

Continue Reading

Lifestyle

Kleptomania, dëshira për të vjedhur sende

Published

on

By

Kleptomania është paaftësia e përsëritur për t’i rezistuar dëshirave për të vjedhur sende që në përgjithësi nuk ju duhen vërtet dhe që zakonisht kanë pak vlerë. Është një çrregullim i rrallë, por serioz i shëndetit mendor që mund të shkaktojë shumë dhimbje emocionale për personin që po e kalon, si dhe për njerëzit përreth, përsa kohë nuk trajtohet. Karakterizohet nga probleme me vetëkontrollin emocional ose të sjelljes.

Shumë njerëz me kleptomani kanë frikë/turp të kërkojnë trajtim të shëndetit mendor. Edhe pse nuk ka kurë për kleptomaninë, trajtimi me ilaçe ose terapi bisede (psikoterapia) mund të ndihmojë për t’i dhënë fund ciklit të vjedhjes kompulsive.

Simptomat e kleptomanisë mund të përfshijnë:

– Pamundësia për t’i rezistuar nxitjeve të fuqishme për të vjedhur sende që nuk ju duhen
– Ndjenja e rritjes së tensionit apo ankthit, që çon në vjedhje
– Ndjenja e kënaqësisë, lehtësimit gjatë vjedhjes
– Ndjenja e tmerrshme faji, pendimi, urrejtje ndaj vetes, turp ose frikë pas vjedhjes
– Rikthimi i nxitjeve dhe një përsëritje e ciklit të kleptomanisë

Njerëzit me kleptomani zakonisht shfaqin këto karakteristika:

– Ndryshe nga hajdutët tipikë të dyqaneve, njerëzit me kleptomani nuk vjedhin me detyrim për përfitime personale, me guxim, për hakmarrje ose për rebelim. Ata vjedhin thjesht sepse dëshira është aq e fuqishme sa nuk mund t’i rezistojnë.

– Episodet e kleptomanisë në përgjithësi ndodhin spontanisht, zakonisht pa planifikim dhe pa ndihmë ose bashkëpunim nga një person tjetër.

– Shumica e njerëzve me kleptomani vjedhin në vende publike, si dyqane dhe supermarkete. Disa mund të vjedhin nga miqtë ose të njohurit, për shembull në një festë.

– Shpesh, sendet e vjedhura nuk kanë asnjë vlerë për personin me kleptomani dhe ai ka mundësi financiare për t’i blerë edhe vetë ato produkte.

– Sendet e vjedhura zakonisht ruhen dhe nuk përdoren kurrë. Artikujt gjithashtu mund të dhurohen, t’i jepen familjes ose miqve, apo edhe të kthehen fshehurazi në vendin nga i cili janë vjedhur.

– Nxitja për të vjedhur mund të vijë dhe të shkojë, ose mund të ndodhë me intensitet më të madh ose më të vogël me kalimin e kohës.

Kur duhet të shkoni te një mjek

Nëse nuk mund të ndaloni vjedhjet, kërkoni këshilla mjekësore. Shumë njerëz që mund të kenë kleptomani nuk duan të kërkojnë trajtim sepse kanë frikë se do të arrestohen ose burgosen. Sidoqoftë, një profesionist i shëndetit mendor zakonisht nuk i raporton vjedhjet tek autoritetet.

Nëse një i afërm ka kleptomani

Nëse dyshoni se një mik i ngushtë ose një anëtar i familjes mund të ketë kleptomani, tregojini butësisht shqetësimet tuaja me të. Mbani mend se kleptomania është një gjendje e shëndetit mendor, jo një e metë karakteri, kështu që mos i fajësoni dhe mos i akuzoni.

Shkaqet

Shkaku i kleptomanisë nuk dihet. Disa teori sugjerojnë se ndryshimet në tru mund të jenë në rrënjë të kleptomanisë. Nevojiten më shumë kërkime për të kuptuar më mirë këto shkaqe të mundshme, por kleptomania mund të lidhet me:

– Probleme me një kimikat natyral të trurit (neurotransmetues) të quajtur serotonin. Serotonina ndihmon në rregullimin e gjendjes së humorit dhe emocioneve.

– Çrregullimet e varësisë. Vjedhja mund të shkaktojë lirimin e dopaminës (një tjetër neurotransmetues). Dopamina shkakton ndjenja të këndshme dhe disa njerëz e kërkojnë këtë ndjenjë të dobishme përsëri dhe përsëri.

– Sistemi opioid i trurit. Nxitja rregullohet nga sistemi opioid i trurit. Një çekuilibër në këtë sistem mund ta bëjë më të vështirë rezistimin ndaj nxitjeve./anabel

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

TRENDING